אם התביעה מנוהלת נכון ומוגשת עם אסמכתאות לביסוס הטענות, בית המשפט יענה לתביעתכם נגד הקבלן.
בני זוג שרכשו דירה חדשה מחברת "אשדר" וקיבלו אותה באיחור תבעו את החברה על העיכוב במסירת הדירה וליקויים בבנייה שהתגלו בתקופת שנת הבדק.
במהלך שנת הבדק החלו להתגלות ליקויים שונים בבנייה, נזקים בוויטרינה במרפסת, באריחים, שבר בזכוכית מול הדלת, סדקים, חלון שהוא קטן מדי ועוד.
חברת אשדר טענה שעלפי ההסכם היא לא צריכה לפצות על העיכוב במסירה משום שעיכוב זה נגרם עקב דרישה לא צפויה של העירייה, ולגביי הליקויים התגוננה אשדר וטענה שמדובר בליקויים קטנים ואסתטיים שהיא יכולה לתקן.
בית המשפט הבהיר כי דרישות מהרשות המקומית אינן ״גורם לא צפוי״, וחייב את החברה לפצות את הקונים בכ-95,000 שקל על האיחור והליקויים.
לא בטוחים מה הזכויות שלכם?
דברו איתי,
עו"ד אפרת יוסים 054-9981611